Ostatni klaps

CZAS TRWANIA

1 godz. 30 min.

KATEGORIA

Komedia

Otwórz wideo w nowym oknie




Dwadzieścia lat temu Sławoj Maria Hałaburda (Mariusz Pujszo) był Mistrzem kina moralnego niepokoju, jednakże los nie obszedł się z jego karierą łaskawie i teraz, przegrany i zapomniany, musi żebrać o zasiłek. Pewnego dnia w mieszkaniu Sławoja zjawia się Marek Obraniak, polski producent z francuskim kapitałem. Chce nakręcić z nim ambitny film o miłości Napoleona do Pani Walewskiej….

 

OPISY POSTACI:

Sławoj Maria Hałaburda – główny bohater filmu. 60-cio letni, wysoki i szczupły mężczyzna o trójkątnej twarzy. Na nosie ma zawsze druciane, okrągłe okulary.  Na twarzy ma kilkudniowy zarost. Ubiera się w spodnie w kant i jasne koszule, które zawsze wpuszcza do spodni. Bywa poddenerwowany i niepewny siebie. Sprawia wrażenie wiecznie zamyślonego.

Manuella – główna bohaterka filmu. To atrakcyjna młoda kobieta. Ma ok. 30 lat. Jest wysoka i szczupła. Ma długie, lekko falowane włosy, które zwykle rozpuszcza. Jej twarz jest trójkątna. Kobieta ma duże usta i niebieskie oczy. Jej nos jest wąski i kształtny. Wyraz twarzy Manuelli jest pogodny. Kobieta potrafi strzelać uwodzicielskie miny. Porusza się z gracją, często mocno kołysząc biodrami. Ubiera się w obcisłe, krótkie sukienki z głębokimi dekoltami. Najczęściej chodzi w butach na wysokim obcasie.

Marek Obraniak – szef Manulli. Producent filmów pornograficznych. Jest szatynem średniego wzrostu. Ma krótko przystrzyżone, gęste włosyJest energicznym mężczyzną ok. 50-tki. Ma trójkątną twarz z wąskimi ustami i niedużymi, ciemnymi oczami. Ubiera się elegancko. Nosi dobrze skrojone garnitury i dopasowane koszule.

 

Opracowanie:

Fundacja KATARYNKA

Reżyseria:
  • Gerwazy Reguła
Scenariusz:
  • Mariusz Pujszo
Obsada:
  • Maja Frykowska,
  • Mariusz Pujszo,
  • Marek Włodarczyk,
  • Michał Milowicz
Produkcja:

Polska

kontakt

Projekt współfinansowany ze środków
Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.
Projekt dofinansowano ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego.